Wątek: nieintuicyjny proces przyjmowania zaproszeń
Wróć do listy wątków1 z 1
1 z 4: mikolajholysz
1. Zaproszenie nie jest powiadomieniem w co nowego, a wiadomością, z którą nie da się nic zrobić, w dodatku po angielsku.
2. Nigdzie nie ma informacji, jak zaproszenie przyjąć. Wiem, że strona nie jest rozwijana i w ogóle, ale człowiek bez klienta nie da rady.
3. Po kliknięciu enterem na zaproszeniu nie dzieje się nic, musimy się zorientować, że to jest pod altem.
w związku z przesiadką na Maca, prawie mnie tutaj nie ma. Inne sposoby kontaktu w wizytówce.
12.09.2019 15:42
2 z 4: misiek
Nawet w klijencie przy zaproszeniach powinny być opcje przyjmij/ odrzuć.
Po co na świecie są białe koty? Po to, by czarni też mogli mieć pecha.
12.09.2019 17:57
3 z 4: Julitka
Fakt, po kliknięciu na zaproszeniu mogłoby chociaż pojawić się to okienko z pytaniem o chęć dołączenia.
Co do wiadomości bez odnośników, rozwiązania widzę dwa:
Przepisanie zupełne zaproszeń tak, by faktycznie stanowiły osobną gałąź lub dodanie do wiadomości informacji o tym, gdzie takie zaproszenie można przyjąć.
***Niezależnie od tego, czy zbudujesz swój dom na piasku czy na skale, przyjdzie burza.
13.09.2019 14:51
4 z 4: mikolajholysz
z dodaniem do wiadomości jest taki problem, że nie wiadomo włąściwie, w jakim języku ją wysłąć.
w związku z przesiadką na Maca, prawie mnie tutaj nie ma. Inne sposoby kontaktu w wizytówce.
13.09.2019 21:51