Zalogowany jako: gość

Forum

Wątek: kroniki zbrodni

Wróć do listy wątków

1 z 1

1 z 2: jamajka

WItajcie.
Nietypowy temat, ale:
Miałam przyjemność grać dzisiaj z kilkoma widzącymi w grę, fizyczną, planszową, z tym, że mistrzem gry jest mobilna aplikacja. ROzwiązuje się zagadki kryminalne, ale i zagadki, i wszystko do gry potrzebne, widzimy w telefonie.
Chcesz pogadać ze świadkiem zdarzeni? Skanujesz kartę tej postaci i zaczynasz z nią rozmawiać. Chcesz obejrzeć sobie miejsce zbrodni? Skanujesz kartę lokalizacji i w rozszerzonej rzeczywistości widzisz całe miejsce, możesz rozejrzeć się, obejrzeć wszystko i tak dalej.

Dwie konkluzje:
Po 1. W sumie łątwo by było taką grę dostosować dla nas. Wystarczyłoby ponumerować i ponazywać karty, bo wszystko potrzebne idzie ze skanowania kodów QR na nich. Inna sprawa, że dość łątwo byłoby taką grę też zrobić na samym komputerze.
Podaję przykład. Jeśli chcecie zapytać świadka zdarzenia o to, co wie o ofierze morderstwa, skanujecie najpierw kartę świadka i rozpoczynacie rozmowę, a potem w polu pytania skanujecie kartę ofiary. Łatwo dosyć byłoby to zrobić na komputerze, prawda? Ten człowiek idzie do tego przedmiotu, i konwersuj.
Co prowadzi do:
Po 2. Znacie jakieś gry podobne do tej, które są dla nas dostępne? ROzwiązywanie zagadek, takie nie tyle RPG, co połączenie RPG, bo gadać z nimi musimy, z logiką, rozwiązujemy jakieś zagadki czy puzzle, z odrobiną strategi, bo czas nam leci, a kiedy przenosimy się np. do innej lokalizacji, czasu zleci odpowiednio więcej.

Graliście w coś takiego? CO myślicie tak w ogóle?
rzeczy niemożliwe od ręki, cuda w przeciągu trzech dni.
06.06.2019 20:23

2 z 2: nuno69

Witaj!
Koncept ciekawy, i jest tutaj problem nietyle z technicznym aspektem, tylko z designem. Można zrobić coś takiego multifrajer, tylko jeden minimalny błąd w deisgnie i wszystko idzie wsio.
- "Intelligence and wisdom is like jam. The less you have, the harder you're trying to spread it arround." - French proverb
07.06.2019 08:21

Wróć do listy wątków

1 z 1


Nawigacja


Copyright (©) 2014-2024, Dawid Pieper