Zalogowany jako: gość

Forum

Wątek: tombhunter już jest ale czy to jest to samo co znaliśmy

Wróć do listy wątków

1 z 6

Następna

1 z 102: mojsior

Witam.
Nie wiem czy znacie grę tombhunter mysteries of the ancients, która miała być wspaniałym sidescrollerem nie co bazującym na klasyku gier z serii Montezuma's revenge i montezuma's return gdzie poruszaliśmy się kobietą po różnych starożytnych jaskiniach i świątyniach szukając skarbów zabijając różne potwory począwszy od cyklopów a skończywszy na minotaurach.
Mimo że gra ukazywała się w szenastu niedokończonych betach była naprawdę klimatyczna, dawała naprawdę spore nadzieje, bo dobrych platformówek gdzie elementy wspinaczkowo platformowe były zrobione na poziomie brakowało, a ta gra od usa games była naprawdę przykładem tego jak to powinno być zrobione.
Niestety deweloperowi się zmarło i projektu nie był w stanie kontynuować też z powodu raka który nie odpuszczał.
Aż pewnego razu dowiedziałem się że tomas word z usagames przekazał na łożu śmierci niejakiemu Masonowi prawa do tej gry, no powiedzmy że w to wierzę.
Pana masona znamy z takich rzeczy jak 2d platformer czy inne jakieś tam jego produkcje.
Ja byłem i jestem nadal sceptycznie nastawiony do jego gier i myślałem że ten tytuł tombhunter zostanie brutalnie zniszczony.
Aż tu pewnego dnia czyli dzisiaj ukazało się demo tejże gry wymucćkane przez tegoż człowieka.
żeby nie było tak miło, to rzecz jasna pełna wersja kosztuje i to aż 30 dolarów, a licencja może być używana na pięciu stanowiskach, no bo przecież któż nie chce zarobić na produkcjach które są świetne, wspaniałe i wręcz nietykalne. To jest oczywiste.
Teraz kilka słów od ojca prowadzącego czyli ode mnie co sądzę na temat tej gry.
Pierwszej flustracji nabawiłem się już po minucie obcowania z tą wspaniałą produkcją.
Miałem łamigłówkę pod tytułem jak do diabła przeskoczyć przepaść, po dwuch minutach doszedłem do tego.
Ale przyszedł czas na następną łamigłówkę, którrą mi zafundowano, jak zeskoczyć z liny kiedy się jest na górze.
Rozwiązanie tej zagadki zajeło mi prawie godzinę, oczywiście pomiędzy tym pojawiały się czasem nieładne słowa w kierunku tej gry co powinno być zrozumiałym aspektem.
Ludzie, co myślicie, czy taka czynność jak przeskakiwanie przez przepaście musi się wiązać z jakimiś kombinacjami.
Nie wiem czy wiecie, ale aby przeskoczyć przez lawę trzeba po naciśnięciu spacji trzymać klawisz biegu i strzałkę w prawo bo jeżeli będziemy chcięli przeskoczyć przez przepaść tylko trzymajc strzałkę w prawo i wciskając skok to nie przeskoczymy pomimo, że mamy dźwięk który nam mówi kiedy jesteśmy o krok od spadnięcia do lawy to i tak wpadniemy.
A wiecie, ze żeby zeskoczycć z liny kiedy jesteśmy u góry musimy wcisnąć klawisz skoku i jednocześnie strzałkę w prawo z klawiszem biegu, bo nawet jeżeli trzymając strzałkę w prawo i bieg skoczymy w prawo to i tak spadniemy z liny, musimy konecznie te dwa klawisze wcisnąć jednocześnie.
Nie wiem jak wy myślicie ale ja uważam, że przeskakiwanie przez coś powinno być czynnością łatwą chcemy przeskoczyć przez przepaść no to skaczemy trzymając klawisz kierunku.
Ok może się zdarzyć, że przepa,ść jest mega duża i wtedy innej możliwości nie będzie ale to jest normalna przepaść.
Ale tego sposobu zeskakiwania z liny nie rozumiem zupełnie.
Nie bawiłem się tym jakoś za długo, bo stwierdziłem że muszę nieco odpocząć, ale mam kolejną rzecz, która jest głupia jak nie wiem co.
Dlaczego miecza którego musimy zebrać mogę użyć tylko dwa razy.
I to jeszcze bym rozumiał sytuację, kiedy podczas walki ten miecz się nam uszkodzi, ale ja machnąłem nim w powietrzu żeby sprawdzić jak działa a on mi po dwuch machnięciach zniknoł.
Co do udźwiękowienia, to nawet nie jest takie najgorsze, pomijając za głośną muzykę w menu którą na szczęście da się wyciszyć, to nie jest wcale tak tragicznie, przynajmniej w tym pierwszym poziomie, muszę jeszcze przejść te pozostałe sześć poziomw które oferuje nam demo.
Pełna wersja ma 30 poziomów, co jak na grę audio zrobioną przez tak kiepskiego dewelopera jak mason jest sporą liczbą o ile same poziomy są długie.
Więcej szczegółów napiszę kiedy uda mi się ukończyć demo.
a tutaj macie link jeśli chcecie sprawdzić http://masonasons.me/softs/THDemo.zip

06.08.2018 13:35

2 z 102: nuno69

Pol zartem, pol serio, pana Warda musial nie zle ten rak zmasakrowac jak komus takiemu prawa przekazal
- "Intelligence and wisdom is like jam. The less you have, the harder you're trying to spread it arround." - French proverb
06.08.2018 13:37

3 z 102: mojsior

dlatego ja w to nie wierzę od co

06.08.2018 13:38

4 z 102: daszekmdn

@Mojsior jest taka możliwość, że przekazał, może się znali?
Mogłeś do betatesterów dołączyć i o tym pisać tam.

06.08.2018 19:18

5 z 102: klaudiuszwypych

żeby przeskoczyć te ledgey, niestety trza zastosować running jump, Dotarłem do LVL 6, ale zawsze przy portale zdycham przez to, że jak nawet spadniesz o 15 w dół to i tak zabiera ci ponad 100 hp!

06.08.2018 22:05

6 z 102: mojsior

no widzę że robi się coraz ciekawiej.


06.08.2018 22:18

7 z 102: daszekmdn

Miałem okazje to testować ale ostatni raz grałem z rok temu i wyglądało to nieco inaczej, nawet chyba trochę lepiej, nie było przekombinowane.

07.08.2018 05:44

8 z 102: klaudiuszwypych

na szczęście w levelach od 9 jest trochę ciekawiej jeśli chodzi o przeszkody ITD. bynajmniej z tego co słuchałem w tbrn archive masonyar, czy jakoś tak

07.08.2018 08:15

9 z 102: mojsior

jest na to prosta teoria bo tam postać biegała automatycznie dlatego mniej się kombinowało.


07.08.2018 11:04

10 z 102: mojsior

Witam.
Miałem przejść tą szatańską grę ale tego nie zrobię, ponieważ nie jestem w stanie przejść nawet pierwszego poziomu, raz uda się zeskoczyć z liny a raz z jakiegoś powodu mimo że jestem przy tej samej linie nie jestem w stanie znaleść się na górnej platformie pomimo zże naciskam te same przyciski.
Dlatego mój poziom flustracji powiedział stanowcze nie tej produkcji.
Powiem tylko tyle że naprawdę szkoda że ten tytuł został tak pokrzywdzony i tak beznadziejnie wykonany.
Nie zagram w to choćby nawet było darmowe.
Oto moje ostatnie słowo

07.08.2018 21:20

11 z 102: mojsior

witajcie.
A jednak to ja.
Ukazała się parę dni temu pełna wersja tej gry, bo to co było wcześnie to były preordery.
Na szczęście mason wniósł sporo poprawek w tym do samej mechaniki.
skakanie nareszcie działa jak powinno czasem się zdarzy że postać spadnie z liny zamiast zeskoczyć na wyższy poziom, alw na szczęście żadko.
Dźwiękowo też nieco się poprawiło.
Przeszedłem demo, pełnej wersji nie znam, ale z tego co słuchałem jakiegoś gameplay to jest w pewnym momencie flustrująco trudno chiba w siudmym levelu bodajrze.
Pomimo że lepiej to brzmi i wygląda to nadal nie jest to ten klimat który był w grach od usagames.
Ponadto uważam że gra jest monotomna poprzez powtarzalność wrogów gdzie ich typów jest parę, monotonia występuje w lokacjach albo chodzimmy po piachu albo po kamieniach, brak pogłosów zróżnicowania terenu.
Jedyne co mogę dobrego powiedzieć na temat tej gry to udźwiękowienie które może nie jest najlepsze jak na płatną produkcje ale zostało poprawione, tak samo jak mechanika która teraz jest całkiem całkiem.
Jednak jak już wspomniałem w tej grze brakuje mi tego czegoś i dlatego nie miałem szerokiego uśmiechu na twarzy grając w demo

09.09.2018 17:53

12 z 102: matius

Jak tu wyjąć miecz? Wiem, że mam pod cyframi, ale coś jakoś nie wiem jak to zrobić. Wiem, że pod tabem coś mam, ale nie wiem jak to wziąść.
Sygnatura – Uczcij poległych i cierpiących ocalałych ciężką pracą, ponieważ porażka zawsze może się zdarzyć, jednak nigdy nie staraj się udawać, że jesteś doskonały, ponieważ prowadzi to do gorszego końca niż porażka, wiedzie na ścieżkę hańby i nikczemności.
09.09.2018 20:36

13 z 102: matius

Dobra, rozwiązałem problem.
Sygnatura – Uczcij poległych i cierpiących ocalałych ciężką pracą, ponieważ porażka zawsze może się zdarzyć, jednak nigdy nie staraj się udawać, że jesteś doskonały, ponieważ prowadzi to do gorszego końca niż porażka, wiedzie na ścieżkę hańby i nikczemności.
09.09.2018 20:44

14 z 102: mojsior

literą s używasz broni pod jedynką gją wybierasz albo pod tabem szukasz sword i enter dajesz.
Pamiętaj że mieczem możesz rzucić dwa razy, potem musisz ich znowu nazbierać niestety

09.09.2018 20:44

15 z 102: matius

Nie podoba mi się to.
Sygnatura – Uczcij poległych i cierpiących ocalałych ciężką pracą, ponieważ porażka zawsze może się zdarzyć, jednak nigdy nie staraj się udawać, że jesteś doskonały, ponieważ prowadzi to do gorszego końca niż porażka, wiedzie na ścieżkę hańby i nikczemności.
09.09.2018 20:44

16 z 102: mojsior

no wcale ci się nie dziwie mnie też to nie zachwyca ale mogło by być gorzej znając inne produkty więc na tle tych innych jego gier ta produkcja jest niezła ale z racji że jest płatna więc ocena jest bardzo niska

09.09.2018 20:46

17 z 102: matius

Kolejna rzecz, którą zauważyłem. Gra się u mnie potrafi przyciąć. Ja rozumiem, że AHc się tnie czy coś. A jak zaduża rozdzielczość to wogule siada. A tu jest pod AHc zrobione i gra na dysku H.d.d. się przycina. Raczej nie tak powinno być.
Sygnatura – Uczcij poległych i cierpiących ocalałych ciężką pracą, ponieważ porażka zawsze może się zdarzyć, jednak nigdy nie staraj się udawać, że jesteś doskonały, ponieważ prowadzi to do gorszego końca niż porażka, wiedzie na ścieżkę hańby i nikczemności.
09.09.2018 20:55

18 z 102: mojsior

oo matko tobie się ahc tnie, raczej nie sądze by była to wina tombhuntera to raczej coś nieporządanego w twoim komputerze albo jego słabe parametry ale to nie jest temat na ten wątek, u mnie działa to stabilnie przynajmniej demo

09.09.2018 22:16

19 z 102: matius

Chodziło, o to, że pod tymi ustawieniami aHC jest OK, a ta gra się przytnie. Ale to może dysk hdd. Bo AHC jest na S.S.D.
Sygnatura – Uczcij poległych i cierpiących ocalałych ciężką pracą, ponieważ porażka zawsze może się zdarzyć, jednak nigdy nie staraj się udawać, że jesteś doskonały, ponieważ prowadzi to do gorszego końca niż porażka, wiedzie na ścieżkę hańby i nikczemności.
10.09.2018 09:25

20 z 102: matius

Mam gemy, zdobyłem w dwa lv. Jakoś udało się dojść. Do czego to służy?
Sygnatura – Uczcij poległych i cierpiących ocalałych ciężką pracą, ponieważ porażka zawsze może się zdarzyć, jednak nigdy nie staraj się udawać, że jesteś doskonały, ponieważ prowadzi to do gorszego końca niż porażka, wiedzie na ścieżkę hańby i nikczemności.
10.09.2018 14:55

Wróć do listy wątków

1 z 6

Następna

Nawigacja


Copyright (©) 2014-2024, Dawid Pieper