Zalogowany jako: gość

Forum

Wątek: jakie są wasze doświatczenia z vflixbusem?

Wróć do listy wątków

1 z 1

1 z 7: adelcia

hejwam,

czy ktokolwiek z was ma doświatczenia z flixbusem?
nieważne czy z ich stronką www, czy z ich apka na androida, czy w ich autobusach, itp?
mogą być pozytywne, jak i negatiwne.
dziękuję,

29.06.2021 18:28

2 z 7: majkmik1981

Hejka,
Tak, pamiętam, że kiedyś raz skorzystałem z ich usługi, jadąc z Poznania głównego do Kielc z przesiadką w Krakowie. Nigdy więcej, nie porwę się, wiedząc wcześniej, że autobus przyjeżdża np. do Krakowa na jeden dworzec, a odjeżdża następny zupełnie z innego dworca, z innej części miasta. No i na to wszystko było,jakieś półtorej godziny. I fakt, że zdążyłem, jakimś cudem, to chyba tylko zbieg okoliczności.

Jeśli chodzi zaś, o komfort na pokładzie, to nie można nic zarzucić pojazdom: miękkie siedzenia, internet, oznajmianie przez kierowcę przystanków. No i chyba najważniejsze: toaleta na pokładzie. Normalnie PKS mogą tylko marzyć o takim standardzie.

17.07.2021 18:28

3 z 7: kamlos

Witam w dniu wczorajszym miałem okazję jechać flix busem na trasie Ustka Bydgoszcz.
Problemy się zaczęły już podczas kupowania biletu.
Jeśli chodzi o aplikację flix bus na telefon to poległem całkowicie.
Udało mi się po 5 dniach walki kupić bilet ze strony flix busa.
Nie mogłem znaleść zniżek, które nam przysługują na trasach krajowych.
Wyszukuje się trasy wpisując w polach z kąd do kąd , a zniżek ni słychu ni widu.
Napisałem emaila do konsultantów flix busa i okazało się, że trzeba wyzerować coś takiego jak osoba dorosła1 (chodzi pewnie o miejsce(, następnie trzeba zjechać strzałką kilka razy w dół i wtedy pojawia się przycisk zniżki.
W to się wchodzi i następnie trzeba wybrać z listy odpowiednią dla nas zniszkę.
W życiu nie wpadł bym na to, że trzeba coś wyzerować by pojawiło się coś innego, ale taką mają dostępną stronę nie stety.
Potem z tego co pamiętam wybiera się date i jest przycisk wyszukaj.
Pojawia się cena i i można za rezerwować.
Następnie jest kilka form płatności do wyboru: szybki przelew, karta kredytowa i kod blik.
Można ten bilet oczywiście wydrukować.
Potwierdzenie rezerwacji przychodzi też emailem.
Mój bilet obejmował tylko podróż powrotną bo do Ustki jechałem pociągami z przesiadką w Słupsku.
Podczas rezerwacji biletu jest do wyboru kilka kategorii miejsc m.in klasyczne i panorama.
Ja wybrałem klasyczne.
Wczoraj kolega mnie odwoził z miejsca pobytu na dworzec jak zobaczył kierowcę to zapytał gdzie mamy pójść by znaleść miejsce, a Pan kierowca na to niech usiądzie w 4 rzędzie gdzie jest zielona strefa.
W busie było dwóch kierowców jeden ładował bagaże do luku, a drugi siedział za kierownicą.
Faktycznie były zapowiadane przystanki, którą to zapowiedź było słychać z początku bardzo dobrze a potem słabo.
Była też prośba o założenie maseczek i zapięcie pasów bezpieczeństwa.
Drugi z kierowców już był lepszy, bo podszedł na około 20 minut przed moją wysiadką w Bydgoszczy i powiedział, ja po Pana podejdę jak będzie czas wysiadania.
Za około 20 minut będziemy w Bydgoszczy.
Jak powiedział tak też zrobił.
Podsumowując sama podróż ok., tylko problem z kupnem biletu był i jeden kierowca przy wsiadaniu nie dokońca uprzejmy.
Pozdrawiam Kamil.

18.07.2021 16:26

4 z 7: adelcia

zielona strefa boooooze

19.07.2021 21:45

5 z 7: kamlos

No niestety, ciekawe co by zrobił jak by obok mnie akurat nie było osoby widzącej.

20.07.2021 14:47

6 z 7: damianzegarek

Pewnie by Cię doprowadził, albo scedował na innych pasażerów.

20.07.2021 20:39

7 z 7: kamlos

Kto wie czy nie do drugie.

22.07.2021 17:39

Wróć do listy wątków

1 z 1


Nawigacja


Copyright (©) 2014-2024, Dawid Pieper